زینبزینب، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

زینب بانو

تولد گل من

1395/2/8 18:58
نویسنده : مامان زهرا
778 بازدید
اشتراک گذاری

جمعه 20 فروردین 1395

29 جمادی الثانی

امسال به خاطر مهیا نبودن شرایط  نتوانستیم به موقع تولد زینب بانو را در خانه خودمان بگیریم. خانه مامان بابا علی مهمان بودیم و تولد مختصری گرفتیم تا بعد سرفرصت خودمان جشن بگیریم برای ورود گل نازنینمان به زندگی ما.

امروز بعد از نماز صبح نخوابیدم. از دیروز در تکاپو و تلاش هستم. غذاها را از دیروز تقریبا آماده کردم. اما مرتب کردن خانه و تزیینات جشن تولد زینب بانوی عزیزم را برای امروز صبح گذاشتم. باباعلی و زینب بانو خواب هستند. و من مرتب در تلاشم...

نزدیک به ظهر شده. همه جا تمییز و مرتب شده. تزیینات آماده اند. از یک کاغذ کادوی کیتی استفاده کردم و ظرف های یک بار مصرف را از سادگی درآوردم. با بادکنک و لیوان یکبار مصرف بالون های بادکنکی درست کرم که داخلش خوراکی است برای همه بچه. کادوهای خودمان را چیده ام.

تولد

تولد

زینب بانو وقتی بیدار شد و محیط را دید حیرت زده و خوشحال به سمت تزیینات و کادوها رفت.

کم کم مهمان ها آمدند. اما تا همه جمع شوند و نوبت به کیک و کادو برسد زمان زیادی گذشت و بانوی کوچک بی طاقت شده بود.

وقتی کیک را آوردیم زینب بانو با دستان مبارک به کیک حمله کرد و قسمتی از آن را در یک حرکت نوش جان کرد.

کادوها را که نمیدانست چطور باز کند از شوقش.

نهایتا موقع صرف عصرانه کم کم آرام شد.

ان شاءالله برای سالهای بعد باید طوری برنامه بریزم که نوبت کیک و کادو انقدر دیر نباشد.

اما شکرخدا همه چیز خوب بود. بچه ها حسابی بازی کردند و سر و کله هم زدند و خسته شدند.

وقتی مهمان ها رفتند زینب بانو از خستگی و خواب بلافاصله بیهوش شد.

تولدت مبارک دخترکم

تولد

تولد

تولد

تولد

تولد

تولد

تولد

تولد

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان عفیفه
9 اردیبهشت 95 19:50
تولدت مبارک عسل خاله.چه لباس قشنگی ان شاءالله عروسیت
مامان زهرا
پاسخ
ممنون خاله جون
مامان دو تا فرشته ناز
11 اردیبهشت 95 15:27
سلام خواهر عزیزم تولد گل دختر عزیزتو تبریک میگم و از خدا براتون ارزوهای خوبی در این سال جدید دارم.یه چیز جالبی واین که دیشب خواب شما رو دیدم که خانوادگی روبروی حرم حضرت معصومه نشسته اید و منم پیش شمام .تعجب میکنم من که شما رو ندیدم ولی تو خواب چهره شما رو ملاقات کردم .التماس دعا دارم ازتون .
مامان زهرا
پاسخ
سلام خواهر جان ممنونم چه خواب خوبی دیدین خیره ان شاءالله ما که دلمون برای حرم پر میزنه حاجت روا باشین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به زینب بانو می باشد