زینبزینب، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

زینب بانو

خواهرانه

1395/9/14 17:56
نویسنده : مامان زهرا
365 بازدید
اشتراک گذاری

یکشنبه

14 آبان 1395

امروز دقیقا 3 ماه است که رابطه 3 نفره ما مهمان جدید و عزیزی به نام کوثر دارد. کوثر بانویی که به امید خدا قرار است خواهر و یار همیشگی زینب بانوی من باشد.

روزهای قشنگی را با زینب عزیزم در انتظار این خواهر نازنین گذراندیم. دختر مهربان من مرتب دستهای کوچکش را رو به آسمان بلند میکرد و میگفت: «خدا جون به ما نی نی بده». میدانست نی نی وقتی به دنیا بیاید نمیتواند حرف بزند و راه برود و با او بازی کند اما به شدت اشتیاق آمدنش را داشت.

خداوند در روز 14 شهریور 95 آرزوی دخترک من را برآورده کرد. و در روز پانزدهم برای اولین بار کوثر عزیزم در قاب چشمهای درشت و مشکی زینب بانوی من مهمان شد. و من زیبایی یک پیوند خواهرانه را نظاره گر شدم.

این روزها زینب بانو بیشتر اوقات دوست دارد خواهرش بیدار باشد و او را ببیند. دل دخترکم به شدت در تلاطم بزرگ شدن خواهرش است. و این بار مرتب دستهای کوچکش را به آسمان بلند میکند و میگوید: «خدایا نی نی بزرگ بشه دوستم بشه...»

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان نجمه سادات
18 آذر 95 18:55
چشمت روشن خواهر جان خیلی وقت بود که چشم به راهه نوشتنت بودم این نوشته بسی دلنشین بود زینب بانو جان عجب نازدانه ای خواهرانه خدا به شما هدیه کرد مبارک باشد
مامان زهرا
پاسخ
ممنون عزیز جان لطف داری
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به زینب بانو می باشد