زینبزینب، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

زینب بانو

چادری خوشگل

1394/8/4 16:41
نویسنده : مامان زهرا
698 بازدید
اشتراک گذاری

سه شنبه 28 مهر 1394

6 محرم

مامان هنرمند من توانست از چادر سبک و مرغوبی که برای بچه ها کنار گذاشته بودم دو تا چادر سیاه قشتگ برای زینب بانو و حنانه بانو بدوزد. و امشب که شب حضرت علی اصغر علیه السلام است دختر نازنین من چادر به سر به هیئت میرود. از داشتن چادر بسیار ذوق زده است. و جالب اینکه از آنجا که ما امروز در خانه دوستم مهدیه جون بودیم وقتی چادر را بر سرش کردم داداش حسین با خنده زینب بانو را نشان داد و گفت: مامان! آبجی خوشگل شده!

ان شاءالله دختر نازنین من همیشه این زیبایی حجاب را حفظ کنی و قدر چادرت را بدانی.

 

چادر

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

نی نی آگهی
4 آبان 94 18:23
سلام وب زیبایی دارین به سایت نی نی آگهی هم سری بزنید ممنون http://niniagahi.com
مامان عفیفه
4 آبان 94 20:53
سلام.مبارکش باشه.کاش عکسشم بود
مامان زهرا
پاسخ
سلام ممنون زیاد نتونستم عکس بگیرم ازش خاله اش چندتا عکس گرفت که هنوز تو گوشی خودشه ولی فعلا همین یه دونه که دارم رو میذارم
مامان امیرحسین جان
5 آبان 94 19:47
دوستم کاش عکس زینب بانو چادر به سر رو میدیدیم
مامان زهرا
پاسخ
خیلی ازش عکس نگرفتم دستم چندتا عکس گرفته که هنوز ازش نگرفتم ولی یه دونه عکس دارم که میذارم
مــآدَر
28 آبان 94 14:18
بانو نیستی
مامان زهرا
پاسخ
همین اطرافم
مامان نجمه سادات
3 آذر 94 17:51
خیلی وقته نیستین امیدوارم مشکلی پیش نیومده باشه
مامان زهرا
پاسخ
سلام ممنون به ما سر زدین شکرخدا مشکلی نیست
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به زینب بانو می باشد