زینبزینب، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

زینب بانو

یک سفر کوتاه

1393/8/25 14:14
نویسنده : مامان زهرا
314 بازدید
اشتراک گذاری

یکشنبه 18 آبان 93

15 محرم

بعد از نماز صبح سریع حاضر شدیم و رفتیم خونه مامانی. دایی مهدی و زن دایی مهدیه به همراه آبجی فاطمه اومدن دنبالمون و راهی سفر شدیم. شما بیشتر طول مسیر رو بیدار بودی و از کنجکاوی نتونستی بخوابی.

اللهم ادخلنی مدخل صدق و اخرجنی مخرج صدق واجعلنی من لدنک سلطانا مسیرا

وارد شهر قم شدیم. شهری که من سالهای مهمی از زندگیم رو در اون سپری کردم. زمان کمی برد تا به حرم برسیم اما شما کاملا خواب بودی. مامانی پیش شما تو ماشین موند تا هر وقت بیدار شدی به اتفاق برید حرم. بعد از یک زیارت کوتاه دایی مهدی رفت تا امتحانش رو بده. زندایی و آبجی فاطمه هم رفتن حرم. و من رفتم به محل تحصیل سابقم برای گرفتن مدکی که مدتها پیش باید میگرفتم. برخورد مسئولان واقعا عالی بود و به بهترین وجه ممکن کارهام انجام گرفت. خدا بهشون خیر بده. یه سر به کتابفروشی اونجا هم زدم و چند جلد کتاب در زمینه تربیت فرزند خریدم.

 وقتی برگشتم حرم شما بیدار شده بودی و بخاطر نبودم خیلی بیتابی کرده بودی. بنده خدا مامانی و زن دایی مهدیه حسابی برای نگهداری از شما تو زحمت افتاده بودن. کمی کنارت نشستم و باهاتون بازی کردم تا حالت بهتر بشه. یه داداش مهربون هم که با مامان خودش اومده بود حرم به ما پیوست.

حرم

زمان زیادی نداشتیم چون دایی جون میخواست زود برگرده. بعد از نماز ظهر و عصر با مامانی رفتیم حرم و زیارت کردیم و مثل همیشه دنیا و آخرت شما رو سپردم به نور الهی...

برای آبجی حنانه هم که بخاطر طولانی شدن سرماخوردگی و ورود ویروس به بدنش دچار عفونت خونی شده و تو بیمارستانه دعا کردم و از خدا خواستم زودتر همه بیمارها رو شفا بده دختر ناز خواهر من رو در اونها قرار بده.

دلم تو حرم جا موند و برگشتیم

زیارتت قبول دخترکم...

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

گهواره
29 آبان 93 7:45
زیارت قبوووووول!ما رو هم دعا میکردین خواهر!
مامان زهرا
پاسخ
ممنون انشاءالله به زودی قسمت شما بشه خواهر!
مامان گلشن
22 آذر 93 18:33
مدتها وبلاگ شما باز نمیشد وما از ترس اینکه دوست خوبی مثل شما رو از دست بدیم نگران بودیم وحالا خدا رو شکر دوباره وب شما برامون نمایش داده میشه
مامان زهرا
پاسخ
شما به ما لطف دارین دوست نازنین من اطلاعی نداشتم از عدم نمایش وبم
مامان گلشن
22 آذر 93 18:34
زیارت قبول من پارسال برات کربلا رو از خانم حضرت معصومه گرفتم وامام حسین منت برسر ما گذاشتن وما راهی حرم ارباب شدیم
مامان زهرا
پاسخ
خوش به سعادتتون دعا کنید قسمت ما هم بشه زیارت قبول
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به زینب بانو می باشد