زینبزینب، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

زینب بانو

ولادت ولی الله

1394/2/13 6:17
نویسنده : مامان زهرا
287 بازدید
اشتراک گذاری

شنبه 12 اردیبهشت 1394

13 ماه مبارک رجب ولادت با سعادت امیرالمونین علیه السلام

إِلَهِي كَفَى بِي عِزّا أَنْ أَكُونَ لَكَ عَبْدا

وَ كَفَى بِي فَخْرا أَنْ تَكُونَ لِي رَبّا

أَنْتَ كَمَا أُحِبُّ فَاجْعَلْنِي كَمَا تُحِبُّ 

خدایا مرا این عزت بس است که من بنده تو باشم

و برایم این افتخار کافی است که تو پروردگارم باشی

تو آنگونه ای که من دوست دارم پس من را آنگونه کن که تو دوست داری

ولادت

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان زهره
13 اردیبهشت 94 8:29
سلام. ماشالله چه دختر نازی دارید. واقعا خیلی متن جالبی هست. چقدر نوشته و عکس اول وبلاگ تکان دهنده هست. من واقعا به فکر رفتم.خیلی قشنگه.اگر دوست داشتید به وبلاگ نازنین زهرای منم سر بزنید و اگر با تبادل لینک موافقید حتما خبرم بدید . مشتاقانه منتظرتونم.
مامان زهرا
پاسخ
سلام ممنون بله این متن مناجات امیرالمونین علیه السلام است عکس ابتدای وبلاگ هم برای خود من هم تکان دهنده بود چشم به امیدخدا به شما سر میزنم
مامان نيوشا
16 اردیبهشت 94 16:23
سلام عزيزم مطلب گذاشتم نظر يادت نره
مامان زهرا
پاسخ
سلام بهتون سر خواهم زد
مامان نجمه سادات
20 اردیبهشت 94 13:08
سلام مامان زینب بانو اعیاد رو بهت تبریک میگم گل دخترت رو از طرف ما ببوس راستی میشه رمز بدین؟
مامان زهرا
پاسخ
سلام اعیاد شما هم مبارک بله تو خصوصی براتون میذارم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به زینب بانو می باشد