زینبزینب، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

زینب بانو

به نیت او

1395/1/25 13:05
نویسنده : مامان زهرا
379 بازدید
اشتراک گذاری

23 اسفند 1394

شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها

با کمی مریض احوالی و ویار، خانه را به حال خودش رها کرده ام. مرد خانه من بسیار در نظم و ترتیب خانه و آماده بودن به موقع غذا و ... آسان گیر است. و گویا من کمی لوس شده ام.

این روزها غم بزرگی در دلم نشسته

غم ایام شهادت بزرگ بانوی عالم

هیچ خریدی برای عید نکرده ایم و از خانه تکانی و تغییر دکور و ... هم خبری نیست

هنوز کارهای نیمه کاره اسباب کشی خانه دست نخورده باقی مانده حتی پرده های خانه، ملحفه های سفید است

و من اصلا بیتاب این کارهای مانده نیستم

اما بی نظمی و ریخت و پاش بر کارهای مانده اضافه شده و من و  خانه را با هم آشفته کرده

امروز در میان روضه ها وقتی برای روز آخر بانو و رسیدگی به خانه و فرزندانش اشک ریختم دلم از خودم گرفت

از صبح تا غروب با این روضه خون به دل شدم

و راه رفتم

و کار کردم

و هرچند بیحال بودم اما با آتش عشق و غم تلاش کردم کم کاری این مدتم را جبران کنم

هر وقت حس مریضی میخواست غلبه کند بیشتر به یاد شه بانوی پهلو شکسته می افتادم؛ از خودم میپرسیدم مگر چقدر مریضم که نتوانم به وظایفم برسم؟

نظم را به نیت بانو به خانه برگرداندم

و با دلی خون تر از همیشه به روضه رفتم

 

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به زینب بانو می باشد