زینبزینب، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

زینب بانو

لالایی

1394/4/24 15:27
نویسنده : مامان زهرا
542 بازدید
اشتراک گذاری

در روزها و شب های شهادت مولای متقیان امیر مومنان علی علیه السلام به یاد نوحه ای که سالها پیش شنیده بودم افتادم. نوحه ای که خطاب حضرت علی علیه السلام به بانوی دو عالم حضرت زهرا سلام الله علیها بود و لالایی گاه و بیگاه این روزهای من برای شما:

آسمان ها

کهکشان ها

ماه من کو؟

اخترم کو؟

زینب من با نگاهش

پرسد از من مادرم کو؟!

کن نظر با دیده تر

چادرت را کرده بر سر

بر سر سجاده تو

مینماید یاد مادر

واغریبا واغریبا ...

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان عاطی
25 تیر 94 14:45
سلام مامان زینب خانوم گل خوبی؟ خوشحالم که به وبلاگ شما سر زدم شما هم اگه خواستین به ما سر بزن
مامان زهرا
پاسخ
سلام ممنون شکرخدا خوبم چشم به شما سرمیزنم به امیدخدا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به زینب بانو می باشد