زینبزینب، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

زینب بانو

با مشهدی ها

1394/6/8 6:07
نویسنده : مامان زهرا
842 بازدید
اشتراک گذاری

سه شنبه 3 شهریور

10 ذی القعده. شب ولادت امام رضا علیه السلام

امشب به جشن بزرگ مشهدی های مقیم تهران دعوت شدیم. از صبح در تکاپو هستم. طبق معمول من و دخترکم به تنهایی با مترو تا اکباتان میرویم و باباعلی همانجا به ما میپیوندد.

خداروشکر زینب تمام طول راه در خوش اخلاقی و شیرین زبانیبه سر میبرد. تا جایی که خانمی شروع به عکس گرفتن از دخترکم کرد و پسرکی میگفت من تا تهران نفهمیدم کی رسیدم از بس با دختر شما خندیدم!!!

وقتی رسیدیم و باباجون دختر نازنینشو با عینک دودی مشاهده کرد آنقدر لذت برد که بلافاصله به درخواست خانم کوچولو برای خریدن ماشین اسباب بازی جواب مثبت داد.

زینب بانو

زینب بنو

در جشن هم بانوی نازنین مرتب در حال بازی و شادی بود. و من در دل دعا میکردم که خداوند دل دخترکم را به نورباران این شب عزیز صفا بدهد و به حق مولودی که همه رضایت ها به واسطه اوست دل همه صاحبان حق را تا ابد از زینب بانوی من راضی کند.

 

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان دو تا فرشته ناز
9 شهریور 94 2:52
سلام خوشتیپ خاله..الهی امین انشاالله.خواهر عزیزم سلام هر جا ذلت رفت اون بالاها ماروهم دعا کن که محتاجیم به دعا.
مامان زهرا
پاسخ
ممنون خاله جون انشاءالله خدا فرزندانمون رو سالم و صالح و عاقبت به خیر کنه
مامان عفیفه
9 شهریور 94 16:44
خوش بسعادتتون جایی زندگی میکنین که همیشه مراسم این چنینی داره.واقعا قدر بدونین
مامان زهرا
پاسخ
انشاءالله خدا به هممون توفیق حضور قلب و شکر نعمت بده
دوستان
1 آبان 94 15:06
خیلی زینب جون خوشگله// $$$$$____________$$$#$#$#$#____________######_ _$$$$$$$________$$$$$$$$########________#######_ __$$$$$$$_____$$$$$$$$$__#########_____#######__ __$$$$$$$____$$$$$$$$______########____#######__ __$$$$$$$__$$$$$$$$$________#########__#######__ ____$$$$$_$$$$$$______(¨ `v´¨ )____######_#####____ _____$$$$$$$$__________`-.¸.-`________########___- __ ______$$$$$$$$$$$$$__________#############______ ____$$$$$$$$$$$$$$$$$______#################____ ____$$$$$$$$$$$$___$$$____###___############____ ___$$$$$$$$$$$$$__$$$$$__#####__#############___ ___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$#####################___ ____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__###################____ _____$$$$$$$$$$$$$$$$$____#################_____ ________$$$$$$$$$$____________##########________ ______$$$$$$$$$$$$$__________#############______ ____$$$$$$$$$$$$$$$$$______################
مامان زهرا
پاسخ
ممنون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به زینب بانو می باشد