زینبزینب، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

زینب بانو

روزت مبارک

1394/5/25 23:56
نویسنده : مامان زهرا
451 بازدید
اشتراک گذاری

یکشنبه 25 مرداد 1394

ا ذی القعده/ ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها. روز دختر

السلام علیک یا فاطمة المعصومة و رحمة الله و برکاته

سلام دختر نازنینم. روزت مبارک

امروز روز تو و روز همه دختر بانوهای این سرزمین است. دیشب با هم به مجلس مولودی که در بام کرج برگزار میشد رفتیم و از آنجا که محدودیتی برای بازی بچه ها و سرو صدایشان وجود نداشت به شما و من خیلی خوش گذشت. من همچنان که سخنرانی حاج آقا الهی را گوش میکردم به شما نگاه میکردم که با شادی دست بچه های بزرگتر را گرفته بودی به دنبال خودت میکشیدی و تلاش میکردی به آنها بازی هایی را انجام بدهی که من و شما با هم در خانه انجام میدهیم. موقع مولودی هم شما از دست زدن و هِلهله ها به وجد آمده بودی و به دنبال شکلات های معلق در هوا به هر طرف میدویدی.

امروز بابا علی عزیز هم هر دوی ما را با کادو های عالی غافلگیر کرد. یک دنیا از این زیباترین هدیه ها ممنونیم!

و بعد هم به مولودی منزل دایی و زن دایی مهدیه رفتیم. آنجا هم همه چیز برای شما عالی بود اما به خاطر محدودیت فضا و مشکل جدی با سرو صداهای بچه ها من مجبور بودم تمام مدت به دنبال شما باشم و به نحوی تلاش کنم فعالیت های آرامی داشته باشی. و چقدر سخت است تلاش برای آرام و قرار گرفتن یک بچه بسیار پرانرژی، با نشاط و پر سر و صدا!

کمی خسته اما با نشاط فراوان روز دختر را در جشن ولادت بزرگ بانوی قم، بانوی نور و عصمت، گذراندیم.

و شما در راه بازگشت در آغوش من به خواب رفتی...

دخترکم روزت مبارک

 با وجود  همه سرو صدایی که به زندگی من و بابا آوردی،

 با همه این خستگی ها و نشاط ها،

 با همه رنگ صورتی ناز و قرمز لاکی بچگانه که مهمان دیدگان ما کردی،

روزت مبارک...

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

(̲̅P̲̅)(̲̅E̲̅)(̲̅G̲̅)(̲̅A̲̅)(̲̅H̲̅)
4 شهریور 94 10:00
ﺍﯾﻤﺎﻥ ﺩﺍﺭﻡ... ﮐﻪ ﻗﺸﻨﮕﺘﺮﯾﻦ ﻋﺸ♥ـﻖ نگاﻩ ﻣﻬﺮباﻥ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺑﻪ ﺑﻨﺪﮔﺎﻧﺶ ﺍﺳﺖ! ﺯﻧـﺪﮔﯽ ﺭﺍ به ﺍﻭ ﺑﺴـﭙﺎﺭ... ﻭ ﻣﻄﻤﺌﻦ ﺑﺎﺵ ﮐﻪ ﺗﺎ ﻭﻗﺘﯽ ﮐﻪ ﭘﺸﺘﺖ ﺑﻪ ﺧﺪﺍ ﮔﺮﻡ ﺍﺳﺖ؛ ﺗﻤﺎﻡ ﻫﺮﺍﺱ ﻫﺎﯼ ﺩﻧﯿﺎ ﺧﻨﺪﻩ ﺩﺍﺭ ﺍﺳﺖ...
مامان زهرا
پاسخ
ممنون
مامان عفیفه
9 شهریور 94 16:47
روزت مبارک دخمل بانو
مامان زهرا
پاسخ
منون خاله جون روز دختر شما هم مبارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به زینب بانو می باشد