زینبزینب، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

زینب بانو

خوش آمدی

1394/12/7 13:26
نویسنده : مامان زهرا
428 بازدید
اشتراک گذاری

30 بهمن 1394

امروز آخرین روز از دومین ماه زمستانی سال است. روزهای سرد و یخی یکی پس از دیگری می آیند و می روند. این مدت باباعلی، زینب بانو و من یکی پس از دیگری مریض شدیم، ویروسی شدیم، اورژانسی شدیم، بهتر شدیم، سرپا شدیم و روزها را چه سخت و چه آسان پشت سر گذراندیم.

روزهای زندگی ما در مسیری که خداوند برای ما رقم زده در جریان است و ما در این مسیر چشم به لطف و کرم او دوخته ایم و خود را به امواج زلال تقدیر سپرده ایم.

و تقدیر جدید زندگی ما:

یک روز مانده به پایان اولین ماه سرد سال

29 دی 1394 مصادف با 8 ربیع الثانی ولادت باسعادت امام حسن عسگری علیه السلام

من چشم انتظار در سونوگرافی منتظر نشستم و جوابی دریافت کردم که نمیدانستم چه باید بگویم

نعمت و رحمت خداوند بار دیگر شامل حال زندگی ما شده بوده و ما از وجودش بیخبر بوده ایم

کسی در من است که آرام و بیصدا رشد کرده

و وجودش فقط و فقط خواست خدا بوده است و بس

به حکمت خدا یقین دارم

پس بی چون و چرا میگویم

خوش آمدی!

....

خواست خدا

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان عفیفه
7 اسفند 94 22:42
مبااااااااارکه عزیزم دست جیغ هورااااااااااا
مامان زهرا
پاسخ
ممنون
مامان نجمه سادات
15 اسفند 94 14:34
تبریک به خاطر خوش قدم کنجد کوچولو برای فرشته های من دعا کن بانو
مامان زهرا
پاسخ
ممنون خدا حافظ و یاورشون باشه
صفورا
19 اسفند 94 14:59
سلام وتبریک خیلی خوشحال شدم وچه قدر خوب که فاصله بچه هاتون زیاد نیست برای ما هم توی این شرایط که دعاتون بیشتر مستجابه دعاکنید
مامان زهرا
پاسخ
سلام ممنون ان شاءالله حاجت روا باشید
تنها امیدم خدا
19 اسفند 94 16:04
وب جالب داری عزیزم،خدا زینب خانومتنو براتون حفظ کنه
مامان زهرا
پاسخ
ممنون خدا به شما هم نی نی سالم و صالح عنایت کنه
مامان نجمه سادات
25 اسفند 94 10:16
سلام خانوم تولد گل دخترمون مبارکککک سن شمار کنجد رو هم بزنید
مامان زهرا
پاسخ
سلام ممنون ان شاءالله میذارم
عفیفه بانو وداداش علی
27 اسفند 94 13:29
تولدت مبارک زینب جونممممم ان شاءالله سال دیگه کنارداداشی تولدبگیری
مامان زهرا
پاسخ
ممنون ان شاءالله
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به زینب بانو می باشد