زینبزینب، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

زینب بانو

یک ساعت

1395/1/25 14:12
نویسنده : مامان زهرا
325 بازدید
اشتراک گذاری

1 فروردین 1395

10 جمادی الثانی 1437

تقویم شمیم یاس من یک ساعت تغییر را لحاظ کرده و من خبر ندارم. وقتی بیدار میشوم با عجله و اضطراب باباعلی را بیدرا میکنم. زینب بانو را همانطور در خواب با لباسهای خانه به ماشین منتقل میکنیم و به سمت مسجد پرواز میکنیم.

برنامه مان این بود که برای سال تحویل در مسجدی که برادرم برنامه دارد با زیارت آل یاسین وارد سال جدید شویم. در راه من مرتب به باباعلی میگویم گاز بده! دیر شد! وااای....

مسجد را خوب بلد نیستیم. به همسر برادرم مهدیه جان زنگ میزنم و متوجه میشوم آنها هم در مسیر هستند!!!

ما خواب نماندیم!

یک ساعت ...

خدا را شکر میکنم

همزمان با برادرم به مسجد میرسیم و در آرامش از اول مراسم تا پایان آن را در مسجد هستیم

...

چقدر زمان مخلوق عجیبی است

کاش همیشه وقتی در اوج ناامیدی فکر میکنیم دیرمان شده خدا یک ساعت زمان به ما هدیه بدهد 

سال تحویل

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

عفیفه بانو
25 فروردین 95 23:40
سلام.خوبین؟سالتون پربرکت وزیبا انشاالله که ویارتون بهتربشه
مامان زهرا
پاسخ
سلام الحمدلله خوبم خیلی ویار کمی دارم ممنون همچنین شما
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به زینب بانو می باشد