زینبزینب، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

زینب بانو

هدیه

1393/2/26 18:47
نویسنده : مامان زهرا
149 بازدید
اشتراک گذاری

چند روزی میشه که زینب بانو دچار حساسیت شدید فصلی شده. سرفه های شدید و آبریزش بینی داره به طوری که دیشب تا صبح نتونست بخوابه و من هم در کنارش! میخواستم بیام و برای روز پدر مطلب بذارم ولی واقعا تا دخترکم بهتر نشه فکر نکنم بتونم بنویسم. الان هم که دارم مینویسم چشمهام تشنه یه قطره خوابه. اما دلم میخواست اینو بنویسم که شب میلاد امیرالمومنین علی علیه السلام متوجه شدیم که زینب نازنینمون توی خونه داره راه میره پشت سر هم اسم علی رو تکرار میکنه!

عزیزم تو این شب عزیز یاد گرفت بگه علی بدون اینکه ما باهاش ذره ای تمرین کرده باشیم.

خیلی خوشحال شدیم.

بابا علی که کیف میکرد با هر بار علی گفتن نازنین دخترش

و میگفت همین کلمه هدیه امروز منه...

قراره برای روز مرد با حضور خود بابا علی بریم و براش کفش بخریم. برای تولدش هم که 9 اردیبهشت ماه بود یه کیف لپ تاپ خریدم که واقعا لازمش داشت. خودم براش کیک درست کردم و یه جشن سه نفره با زینب طلا داشتیم. البته جدای از جشن هایی که خونه مامان من و مامان همسرم به طور جداگانه گرفتیمآرام

صمیمانه با بابا علی:

بابا و دختر

شادمانه با بابا جون:

بابا و زینب

 زینب جون میخواد چشمهاشو به بابا جونش نشون بده:

چشمهای بابا جونو بهش نشون میده:

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به زینب بانو می باشد