زینبزینب، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

زینب بانو

شیرینی زندگی با خاله های مهربون

1393/2/29 4:19
نویسنده : مامان زهرا
151 بازدید
اشتراک گذاری

ساعت 3 نصفه شبه. گل دخترم ساعت 12 خوابیده اما من من از درد معده هنوز نتونستم بخوابم. نمیدونم چرا اینطوری شدم؟! ولی برای اینکه حواسم پرت بشه اومدم اینجا بنویسم.

دو روز اخیر خونه ما پذیرای یه مهمون بسیار مهربون بود. یکی از خاله های باباجون علی اومده بود اینجا. واقعا زن نازنینیه. طوری که دلم میخواست هرچه بیشتر  پیشمون بمونه. این 2 روز نذاشت یه لحظه هم به من و دخترکم سخت بگذره. گرم و صمیمی در کنارمون بود. به من کمک میکرد، به زینب شادی میداد و مادرانه فداکاری میکرد برای بقیه.

حیف که بچه ها و نوه های خودش برای برگشتنش به خونه بیقرار بودن وگرنه نمیذاشتم بره. امیدوارم هر جا هست خداوند پشت و پناهش باشه و خیر دنیا و آخرت رو بهش بده.

چند روز پیش هم خاله فاطمه زینب در یک حرکت غافلگیرانه ما رو حسابی شادمان و شرمنده کرد. فرش آشپزخونه ما در اثر شیرین کاریهای زینب بانو حسابی کثیف شده بود. شب برده بودیمش خونه خواهرم که فردا صبح بریم و  بشوریمش. هنوز به خونمون نرسیده بودیم که پیام دادن که ما فرشتونو شستیم. موندم چطوری از این خاله مهربون تشکر کنم؟! امیدوارم خدا خیر دنیا و اخرت رو به خاله دخترم هم بده.

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان
29 اردیبهشت 93 12:32
به به چه مامان مهربونی گلم امیدوارم که هر چه زودتر معدت خوب بشه
مامان زهرا
پاسخ
ممنون خانمی شکر خدا الان بهترم
مامان
29 اردیبهشت 93 15:37
گلم چرا به من سر نمیزنی؟
مامان زهرا
پاسخ
سر میزنم بهت فقط نشده بود نظر بذارم که گذاشتم نمیدونم چرا نمیتونم مطالب رو لایک کنم
مامان ریحان
29 اردیبهشت 93 18:13
ان شالله حالت بهتر شده باشهآرزوی بهترین ها رو برات دارم
مامان زهرا
پاسخ
ممنون بهترم منم برای شما آرزوی لحظه های شیرین و خیر و برکات فراوان در زندگی رو دارم
مامان
30 اردیبهشت 93 8:28
سلام . روی می پسندم کلیلک کنم عزیزم .
مامان زهرا
پاسخ
سلام چطوری وارد منوی کاربری نی نی وبلاگیم بشم؟ همین که از لینکهام وارد وبلاگ شما میشم کافی نیست؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به زینب بانو می باشد