زینبزینب، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

زینب بانو

روز قدس

1393/5/4 15:05
نویسنده : مامان زهرا
172 بازدید
اشتراک گذاری

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان

شما سحر خیز شدی. صبح ساعت 8و نیم بیدار بودی و من و بابا علی رو بیدار کردی. با همدیگه رفتیم دنبال مامانم و عمو رسول. همه با هم رفتیم برای راهپیمایی. قرار بود وقتی از ماشین پیاده شدیم دوستم مهدیه جون و گل پسرشو ببینیم اما مسیرهایی که انتخاب کردیم با هم فرق میکرد و موفق به دیدن همدیگه نشدیم. شما رو داخل کالسکه گذاشته بودیم و بین جمعیت میرفتیم. از دیدن اون همه آدم و هیاهوی شعارها بُهت زده شده بودی و تکون نمیخوردی. البته هوا گرم بود و شما کم کم بیحال هم شدی. انقدر که باباعلی رفت آب معدنی گرفت و همشو روی دست و پا و سر شما خالی کرد که خنک بشی عزیز دلم.

وقتی رسیدیم به مصلی یه گوشه پیدا کردیم همگی یه کم نشستیم. شما رو هم از کالسکه پیاده کردیم. با خوشحالی راه میرفتی و به جمعیت نگاه میکردی. یه خانم مهربون هم بهت یه پرچم داد که باهاش عکس بندازی و بعد هم مال خودت باشه. در نهایت، موقع برگشت  انقدر خسته بودی که توی کالسکه خوابت برد. 

راهپیمایی

راهپیمایی

تشنگی

پرچم

پرچم

راهپیمایی

خواب

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

ابجی سجا
4 مرداد 93 15:31
لالالالا بخواب دنيا خسيسه واسه كسي كمتر مينيويسه يكي لبهاش هميشه غرق خنده س يكي پلكاش تو خوابم خيس خيسه يكي داره هزارويك ستاره يكي جز ياد تو هيچي نداره....
مامان اعظم
4 مرداد 93 15:33
سلام خوشحال می شم به وب من هم بیایید...من و شما از جنس هم هستیم
مامان زهرا
پاسخ
سلام بهتون سر زدم
رها
4 مرداد 93 16:46
سلام عزیزم. کوچولوی نازی دارید. خدا براتون حفظش کنه. خوشحال میشم به وب من هم سری بزنید و از کارهای هنریم دیدن کنید. فروشگاه گل کریستال
مامان زهرا
پاسخ
سلام ممنون بله انشاءالله در اولین فرصت
مامان
5 مرداد 93 8:34
* خداوندا تو را شاکریم که یک ماه میهمان و این اجازه را به ما دادی تا سحرها عاشقانه با تو سخن بگوییم و درد دلمان را با تو بگوییم و اکنون روز اول شوال را بر ما عید گرداندی عید بر عاشقان مبارکباد.
مامان زهرا
پاسخ
عید شما هم مبارک
مامان گلشن
13 مرداد 93 14:24
با سلام اون هیولاها از همین مشتهای کوچک میترسن
مامان زهرا
پاسخ
خدا این هیولاها رو نابود کنه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به زینب بانو می باشد