زینبزینب، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

زینب بانو

شب قدر

1393/4/29 14:22
نویسنده : مامان زهرا
134 بازدید
اشتراک گذاری

یکشنبه

22 ماه مبارک رمضان

 

دل من؟ آآآی دل من!

 کجایی؟!!

در پی نان و نوایی؟!!

روزی شود که تو با حال زار می آیی

و میخوانی

با همه وجود خدایی را

که همه مدت تو را خواند و تو

تو...؟

چرخیدی به دور خود

و مشغول شدی به خاک بازی

اما کاش آن روز که او را میخوانی

خاک تو را نگرفته باشد به بازی

دل من؟!

بیا دل من!

امشب بیا! با هم برویم پیش خدا

شاید این آخرین فرصت باشد

 برای بخشیدن ها

و بخشوده شدن ها

 

زینب بانو شب 21 ماه مبارک:

شب 21

شب 21

از غروب روز 20 ماه مبارک رمضان دوباره شیشه خوردن رو شروع کردی و من خیلی خوشحال شدم برات

شیشه خوردن

بابا علی را ناز میکنی و میبوسی:

نازی بابا

بابا بوس

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان امیرحسین جان
29 تیر 93 16:38
ماشالا چه خانمی شده زینب جون. التماس دعا کوچولوی علوی.
مامان زهرا
پاسخ
ممنون لطف داری دوستم انشاءالله بچه هامون شیعه واقعی امیرالمونین علیه السلام و عاقبت بخیر باشن
گهواره
29 تیر 93 17:18
ماشالله به این خانم... چه قدر ناااااز شده! توی این شبا برای مامانا و نی نیا خیلی دعاکنیم...هممون...
مامان زهرا
پاسخ
ممنون لطف دای بله به امید خدا
مادرجون
29 تیر 93 19:21
فدای این دختر ماه عاقبت بخیر بشه بحق این شب های عزیز بجای من ببوسش ماشا الله دل میبره
مامان زهرا
پاسخ
خدا نکنه خاله مهربون شرمنده نکن ممنون دختر گل شما هم عاقبت به خیر باشه از طرف من و زینب ببوسش لطف داری
مامان
30 تیر 93 9:52
سلام دوست عزیز. چرا پیغام دیروز منو تایید نکردید ؟ آیا پیغامهای من به شما نمیرسد؟
مامان زهرا
پاسخ
سلام دوستم دیروز پیغامی به من نرسیده ولی یه مدت کم پیدایی ها! خوبی؟ چه خبر؟
خاله جون
1 مرداد 93 5:28
سلام دوست خوبم چقدر دلم براتون (زینب گلی و مامان مهربونش) تتنگ شده بود اول از ظرف من گل دخترت رو ببوس بگو از ظرف من بوده ها!انشاالله بتونیم کودکانمان را شیعه و محب واقعی آقا تربیت کنیم عزیزم . خوش به حال دخترت که مامانش این همه براش وقت می ذاره برام دعا کن یه وقت برای پسرم کم کاری نکنم آخه خودم رو خیلی گرفتار کردم دوستون دارم و دلتنگ دیدارتون هستم
مامان زهرا
پاسخ
سلام عزیزم منم دلتنگ دیدار شما و گل پسرت هستم میبوسم شما هم از طرف من ببوس پسرتو شما توفیق داری که در کنار مادری از علمت هم زکات میدی خدا بهت توان مضاعف بده مشتاق دیدار
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به زینب بانو می باشد