زینبزینب، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

زینب بانو

کلمات

1393/11/1 10:31
نویسنده : مامان زهرا
275 بازدید
اشتراک گذاری

هنوز هم مسیر رشد حرف زدن های شما به کندی پیش میره. هرچند نسبت به قبل کلمات بیشتری رو بیان میکنی و در میان کلمات جملات دو کلمه ای هم به زبان میاری اما زبان کودکانه و شیرینی داری که باعث میشه بعضی کلمات فقط برای من مفهوم باشند.

بعضی کلمات هم که اختراع شخصی شماست و تلاش ما برای عوض کردنش بی نتیجه است:

تُ: لیمو شیرین، که میوه مورد علاقه شماست.

تَب تب تب: برنامه رنگین کمان

شایا یا: تولد

من جی جی: من بچه شیعه هستم

با جی جی: باب اسفنجی

اینم عکس شما وقتی لگن حمامت رو میاری و میخوای داخلش بشینی و تلوزیون نگاه کنی

تماشا

وقتی غذاتو کامل میخوری به نشانه گفتن الهی شکر دستهاتو بالا میاری و میگی: الله

موقع نماز و شنیدن اذان هم با هیجان میدوی سمت ما و میگی: الله

اینجا تازه پوشکت رو عوض کردم سریع پتوت رو برداشتی و انداختی روی سرت و شروع به نماز خوندن کردی

نماز

تو خیابون وقتی چند نفر با هم میریم بیرون خیلی حساسی که همه با هم راه بریم اگر یکی جلوتر از ما بیفته داد میزنی: واسسا! وااااسساااا! اگر هم عقب بیفته بلند اسمشو میگی. مثلا شروع میکنی به دست و پا زدن تو بغل من و داد میزنی: مامانی! عمونی! آجی!و...

این روزها به طور کاملا عامدانه شما رو با شیشه شیرت آشتی دادم. و خوشبختانه خیلی خوب باهاش ارتباط برقرار کردی و مرتب ازش استفاده میکنی. حتی گاهی موقع خواب شیشه رو بغل میکنی و میخوابی. 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان گلشن
1 بهمن 93 20:35
سلام عزیزم .با جی جی کارتون مورد علاقه ی گلشنه....گلشن بچه که بود به خیار میگفت گالگو
مامان زهرا
پاسخ
سلام خانومی جالبه بچه ها اکثرا این شخصیت جهارگوش رو دوست دارند چه با نمک
مامان عفیفه
1 بهمن 93 23:09
سلام خاطرات زینب جون روکه میخونم یاد کارای عفیفه میفتم انگار که خاطرات عفیفه رو میخونم
مامان زهرا
پاسخ
سلام بله من هم متوجه شباهتهاشون شدم
گهواره
2 بهمن 93 0:43
خانوم خانوما که خوب حرف میزنه! چرا شیشه دادین؟دلیلشو میشه به منم بگین؟ برای اینکه راحت از شیر گرفته بشه؟
مامان زهرا
پاسخ
زینب خانم چندوقت دیگه باید از شیر گرفته بشه اما خیلی وابسته اس با این کار هم میزان مصرف نوشیدنیش رو در طول روز بیشتر کردم هم امیدوارم وقتی از شیر میگیرمش استفاده از شیشه شیر کمی باعث آرامشش بشه
مامان عفیفه
3 بهمن 93 12:56
سلام ولی شیشه بهش ندین خیلی بهتره.چون ازشیشه گرفتنش میشه یه دردسردوباره.ضمن اینکه واسه دندوناشم ضررداره.
مامان زهرا
پاسخ
سلام چی بگم نمیدونم
فاطمه زهرا
25 بهمن 93 2:33
فرشته زیبای من ! میشه صداش رو هم بذارید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به زینب بانو می باشد