زینبزینب، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

زینب بانو

عشق است که اینچنین می سازد

1393/12/6 17:41
نویسنده : مامان زهرا
149 بازدید
اشتراک گذاری

5 اسفند 1393

ولادت حضرت زینب سلام الله علیها

قصد داشتم امروز برای دخترم تولد زیبایی بگیرم که به علت فوت مادربزرگم کنسلش کردم.

هر چند تولد دخترطلا رو کنسل کردم اما با همه کارهای عقب مانده ای که داشتم تلاش کردم به نازنینم خوش بگذره.

شب ولادت رفتیم مسجد. نماز خوندیم و مراسم سخنرانی و جشن موندیم. شما همکاری خیلی خوبی با من داشتی. خودت هم حسابی با یه دوست مهربون که پیدا کرده بودی بازی کردی و شیرینی و شکلات خوردی.

ظهر با داداش حسین رفتیم پارک و تا شب کنارش بودیم.

شب باز هم برای جشن ولادت رفتیم هیئت. اونجا به همه بچه ها بادکنک دادند. شما کمی خواب آلود و گرسنه بودی و برای همین ناسازگاری میکردی. اما باز هم حسابی با بچه ها بازی کردی.

و من برای شما از بانوی شما بهترین ها رو خواستم...

میلاد

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

گهواره
7 اسفند 93 2:50
تولد زیباش مبارک دختر بانو! زیر سایه خانوم باشن ان شالله...
مامان زهرا
پاسخ
ممنون انشاءالله
مامان عفیفه
7 اسفند 93 11:07
عزیزم نظرخصوصی هم براتون گذاشتم لطفا بخونین منتظر خبرتونم.پیام خصوصی برام بذارین
مامان زهرا
پاسخ
چشم میخونم و جواب میدم
مامان گلشن
14 اسفند 93 12:42
تولد مبارک نازنین.امسال من بهترین هدیه رو گرفتم از حضرت زینب ...رفتیم پابوس حضرت معصومه. چقدر زیارت لذت بخشی بود
مامان زهرا
پاسخ
ممنون خداروشکر به خاطر این هدیه ارزشمند که گرفتین زیارتتون قبول باشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به زینب بانو می باشد