زینبزینب، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

زینب بانو

قطره ای از دریای بزرگ شدن

1393/12/9 10:33
نویسنده : مامان زهرا
234 بازدید
اشتراک گذاری

جمعه 8 اسفند 1393

9 جمادی الاول

سه روزه دارم تو خونه راه میرم اما در امر خطیر خانه تکانی تکاندن یکی از اتاق ها باعث شده که کل خونه به هم بریزه و جمع نشه. دارم تند و تند کارهامو میکنم. شما هم راه میری و بازی میکنی. متوجه میشم کفش های جاکفشی رو یکی یکی درآوردی  و پرت کردی جلوی ورودی خونه. با لحن ناراحت و بلند میگم زینب چیکار میکنی؟ چرا کفش ها رو ریختی زمین؟!! کار بدیه! خیلی بده!

ناراحت میشی و با صدای ناله و غر زدن شیرجه میری روی سرامیک نزدیک در ورودی. که یعنی قهر کردی. سرتو میذاری روی زمین. حواسم بهت هست اما حرفی نمیزنم که متوجه بشی کار بدی بوده و دوباره تکرار نکنی.

زمان کمی میگذره

بابا علی که تو اتاق مشغول مطالعه درس هاش بود میاد بیرون

نگاه معنادارش به شما رو دنبال میکنم

و چی میبینم؟

گرمای زمین فرشته کوچولوی من را در آغوش گرفته و او را به خواب عمیق برده

این اولین باریه که بدون تلاش من و باباعلی شما به راحتی و به شیوه ای جدید به خواب میری

و شاید نشانه ای از قطره ای بزرگ شدن در زینب بانوی من...

خواب

خواب

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

الهه
9 اسفند 93 10:47
سلام عزیزم با عکسای تولد 5سالگی شایان جون به روز شدیم.خوشحال میشم قدم رنجه کنید و تشریف بیارید.ممنونم
مامان زهرا
پاسخ
سلام تولد گل پسرتون مبارک
مامان عفیفه
9 اسفند 93 11:37
قلبون دخمل طلا
مامان زهرا
پاسخ
ممنون خاله جون که لطف داری
مامان نازنین زهرا
10 اسفند 93 15:01
وای خدای من ،حتی میشه لالایی زیبای روی تصویر را هم با گوش جان شنیدعاشق خواب معصومانه بچه هام خوشحال میشم رمزتون را داشته باشم
مامان زهرا
پاسخ
واقعا وقتی بچه ها میخوابن تجربه دیدن فرشته ها رو به همه میدن رمز رو تو خصوصیتون میذارم
گهواره
11 اسفند 93 0:15
یعنی خستگی از تن آدم میره وقتی بچه ها بدون دردسر میخوابن...! راستی خاله!!!رممممممز لطفا!
مامان زهرا
پاسخ
بله کاش همیشه همینطور بود چشم تو خصوصی میذارم براتون
مامان گلشن
14 اسفند 93 12:38
چقدر زیبا خوابیدی .چقدر آرامش ...الهی که هیچ وقت غم سراغت نیاد
مامان زهرا
پاسخ
ممنون انشاءالله
مامان عفیفه
15 اسفند 93 10:59
سلام.عفیفه هم چندماه قبل همینطوری خوابید خیلی حس خوبی بود رمز لطفا
مامان زهرا
پاسخ
سلام خدا زیاد کنه اینطوری خوابیدن بچه ها رو چشم تو خصوصی میذارم براتون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به زینب بانو می باشد