زینبزینب، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

زینب بانو

راضی به رضا

1394/2/24 7:00
نویسنده : مامان زهرا
301 بازدید
اشتراک گذاری

پنج شنبه 24 اردیبهشت 1394

15 ماه مبارک رجب شهادت امام موسی کاظم علیه السلام

به امید خدا امروز با خانواده باباعلی برای زیارت آقا علی بن موسی الرضا علیه السلام حرکت میکنیم. این اولین باری هست که من و شما با ماشین شخصی مسافت طولانی رو طی میکنیم.

کمی نگران بودم و تمام تلاشم رو کردم که با قطار یا هواپیما بریم اما بلیط پیدا نکردیم. و حالا همه چیز این سفر رو به آقا امام رضا علیه السلام سپردم، به رضای ایشون راضیم و از ساحت مقدسشون کمک میخوام.

خدا رو هزاران بار شکر میکنم که در چنین روز و ماهی مهیای این سفر میشیم و امیدوارم به موقع برای عرض ادب و تسلیت به پابوسی ارباب برسیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان گلشن
24 اردیبهشت 94 11:16
لذت زیارت امام رضا علیه السلام به تمام سختی های میارزه. .زیارت قبول ..و خوشا به سعادتتون
مامان زهرا
پاسخ
بله واقعا من هم همین نظر رو دارم و معتقدم سفر زیارتی هر کسی از ابتدا تا انتها تحت نظر خود معصوم علیه السلام رقم میخوره
مامان عفیفه
24 اردیبهشت 94 23:58
امیدوارم پیام خصوصی مو به موقع بخونین
مامان زهرا
پاسخ
حیف شد الان که برگشتم پیامتونو دیدم
مامان گلشن
25 اردیبهشت 94 20:32
خوشا به سعادتتون. نایب الزیاره ما هم باشید
مامان زهرا
پاسخ
ممنون
مامان امیرحسین جان
28 اردیبهشت 94 9:29
سفرتون بی خطر، ایشالا به سلامت برسید. ما رو هم دعا کنید. اتفاقا ما هم اول هفته مشهد بودیم.حیف که نمیتونم عکساشو بذارم.
مامان زهرا
پاسخ
ممنون دوستم زیارت شما هم قبول باشه انشاءالله به زودی بتونی
مامان آنيتا
28 اردیبهشت 94 22:02
سلام مطلب گذاشتم نظر یادت نره
مامان زهرا
پاسخ
سلام
مامان عفیفه
30 اردیبهشت 94 0:37
سلام زیارت قبول منم نائب الزیاره همگی هستم
مامان زهرا
پاسخ
سلام ممنون پس هنوز مشهد هستید؟ ما خیلی زود برگشتیم التماس دعا
مامان دو تا فرشته ناز
26 تیر 94 15:39
سلام .این عید عزیز رو به شما و زینب بانوی عزیز تبریک میگم .امیدوار با دست پر با این ماه عزیز خداحافظی کنید التماس دعا
مامان زهرا
پاسخ
سلام عید بر شما هم مبارک همچنین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به زینب بانو می باشد