زینبزینب، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

زینب بانو

زلال و زیبا

1394/3/7 10:21
نویسنده : مامان زهرا
139 بازدید
اشتراک گذاری

پنج شنبه 7 خرداد 1394

9 شعبان

گاهی وقتها که بعد از دویدن و بازی فراوان فقط با بستن چشمها به خواب عمیق فرو میروی به آرامی پیشانیت را نوازش و بوسه هایم را نثارت میکنم.

دیشب وقتی چراغها را نیمه خاموش کردیم. چشمهایم را روی هم گذاشتم تا شما فکر کنی خواب هستم و برای خوابیدن آماده شوی. آرام آمدی کنارم نشستی و کمی نگاهم کردی. دستهای کوچکت را روی سرم کشیدی و چندین بوسه مهربان روی پیشانی ام گذاشتی.

و من را در آسمانها پرواز دادی!

و چه احساس لطیف و خوشایندی است که تو یاد گرفته ای محبتت را ابراز کنی

وقتی در طول روز بی دلیل صدایم میکنی و میخواهی کنارت بنشینم

وقتی یک مرتبه به سمتم میدوی و پاهایم را محکم در آغوش میکشی و میگویی: عززییززم!

وقتی بغل میخواهی و محکم سرم را میگیری و بوسه بارانم میکنی

وقتی...

 کی و کجا میتوانم چنین لحظه های نابی را تجربه کنم؟

و سرشار شوم از چشمه لبریز محبت کودکی که هیچ شائبه ای در آن راه ندارد؟

محبتی که زلال است و زیبا. بسیار زیبا...

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مامان مینا و باباسعید
7 خرداد 94 11:42
سلام عزیـــــــــــــــــزم،نازنین زهرا جونم تو جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده،خوشحال میشم بهش رای بدیدکد 118 رو به1000891010 پیامک کنید خیلی ممنون میشم
گهواره
8 خرداد 94 1:49
دخترن دیگه...لطیف...
مامان زهرا
پاسخ
یعنی پسربچه ها از این لطافت ها ندارن؟
مامان و بابا
8 خرداد 94 14:35
سلام سلام نی نی جون چطوره حال شما؟؟؟ به وبلاگم سر بزن کد منو پیامک بزن تو مسابقه شرکت کردم مامانم کلی زحمت کشیده دکورشو چیده 169عدد شانس منه بفرست به 1000891010 ممنونم خیلی زیاد
nilia
8 خرداد 94 17:31
سلا دوست خوبمممممممممممممممممم مشه به من در جشنواره نی نی طبیعت رای بدی من واقعا به رایتون نیاز دارم لطفا عدد1 به 1000891010 اس ام اس کن مرسییییییییی
nilia
8 خرداد 94 19:37
سلام دوست خوبممممممممممممممممممممممممم من شدیدا به رایت برای جشنواره نی نی وبلاگ نیاز دارم لطفا عدد1رو به 1000891010 اس ام اس کن مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
مامان گیلدا
8 خرداد 94 20:39
سلام دختر من تو جشنواره شرکت کرده لطفا عدد 49 رو به 1000891010 بفرستید ممنون
مامان عفیفه
10 خرداد 94 9:11
سلام.واااای که چقدر کارای زینب و عفیفه شبیه همدیگه است. ابراز احساسات بانوی منم اینطوریه. خدا حفظشون کنه
مامان زهرا
پاسخ
سلام
ایدا .نیکتا.عاطفه
12 خرداد 94 12:52
عزیزم ما یک وب مسابقه داریم..الان هم یک مسابقه کاملاجذاب گذاشتیم...اگه شرکت کنی و جواب درست رو بدی...///اگه گفتی؟؟؟جایزه میگیری...حالا جایزه چی هست؟؟ 10 تا نظر!!!
مامان گلشن
2 تیر 94 1:11
ای جونم .افرین به این دختر مهربون قند وعسل
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به زینب بانو می باشد