زینبزینب، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

زینب بانو

اولین پارک

1393/1/16 6:24
نویسنده : مامان زهرا
108 بازدید
اشتراک گذاری

دوشنبه 10 تیر 1392

22 شعبان 1434

امروز روز خوبی بود. بعد از مدتها وفتی صبح دخترکم تو خواب ناز بود تونستم یه مقدار کار کنم و کارهای عقب مونده اطلسو (کار پاره وقت من)براشون بفرستم. این یه رکورد بعد از به دنیا اومدن زینب جونمه!

شب هم یه اتفاق نادر افتاد!

ما 3 تایی رفتیم پارک!

این اولین باره که با زینبم میریم پارک. من ماکارونی درست کردم.نی نی لای لای زینب طلایی رو برداشتیم و رفتیم پارک جهانشهر. پارک قشنگیه. باباجون زینب اونجا حسابی دوید و دلی از عزا درآورد که این مدت همش میخواست یه تحرکی داشته باشه ولی مشغله و گرفتاری نمیذاشت. من و دختر قشنگم هم با هم حرف میزدیم و بازی میکردیم.زینب تا ما شام بخوریم خسته شد. عزیزدلم توی راه خوابش برد و نذاشت شیرینی این روز به یاد موندنی با شب بیداری خراب بشه.

ممنون دختر خوب مامان

دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به زینب بانو می باشد