زینبزینب، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

زینب بانو

الله اکبر

1394/4/13 5:18
نویسنده : مامان زهرا
258 بازدید
اشتراک گذاری

چهارشنبه 10تیر 1394

14ماه مبارک رمضان

وقتی روز اول ماه مبارک با شادی تمام از شروع یک ماه عزیز بر سر سفره افطار مینشینی و آرام زمزمه میکینی «اللهم لک صمنا...» گمان نمیبری به سرعت یک پلک بر هم گذاشتن، بر سر سفره افطاری بنشینی که روزها از پهن کردن آن در هنگامه اذان مغرب میگذرد.

چه حال خوبی است

 ثانیه ها را شماردن برای شنیدن صدایی به زیبایی «الله اکبر»

افطار خوردن با نگاه کردن به ساعت و تنظیم کارها با ثانیه ها برای دیر نشدن نماز و رسیدن به جماعت

با عجله به خانه برگشتن و مراقب ثانیه ها بودن برای دیر نخوابیدن

با فکر ثانیه ها خوابیدن برای به موقع بیدار شدن برای سحری خوردن

نگاه به ثانیه ها برای به موقع از سفره سحر کنار کشیدن و باز هم انتظاری شیرین برای شنیدن صدایی به زیبایی «الله اکبر»

و شروع دوباره روزی که در آن دهانی روزه از آب و غذا داری

و تلاش برای آنکه این دهان را با قرائت روازنه یک جزء قرآن معطر کنی

و زمزمه این دعا در دل:

بار خدایا! در این دنیای فقر و ماده من به بضاعت خودم از طعام و نوشیدنی جسمم روزه دار شدم

تو از دنیای غنا و معنای خودت به من عنایتی کن، زبانم هم روزه دارشود، چشمم هم، گوشم هم، قلبم هم روزه دار شود

و روزه داری گوشت گناه را در من ذوب کند

و استخوان همّت و ایمان و عمل صالحم را تقویت کند

آمین یا رب العالمین

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان عفیفه
16 تیر 94 10:08
خدا روزه های دست وپاشکسته ماروبه لطف خودش قبول کنه ان شاءالله
مامان زهرا
پاسخ
انشاءالله
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به زینب بانو می باشد