زینبزینب، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

زینب بانو

تولد فاطمه بانوی نازنین

1394/5/19 7:15
نویسنده : مامان زهرا
354 بازدید
اشتراک گذاری

جمعه 16 مرداد 1394

21 شوال

امروز جشن تولد فاطمه کوچولوی عزیز ماست. همه منزل دایی و زندایی برای نهار دعوت هستیم. به احترام فوت مادربزرگ و عمه دایی کیک نخریده اما بابایی برای دل خوشی بچه ها، یک کیک قشنگ به شکل قلب و شمع های ناز میخرد و تولد واقعا تولد میشود.

فاطمه بانو

شما از بدو ورود به منزل دایی با دیدن حنانه و فاطمه آنقدر میدوی و بازی میکنی که خسته میشوی. وقتی شروع به هل دادن بی دلیل میکنی متوجه میشوم نسبت به چیزی اعتراض داری و نمیتوانی بیان میکنی. ساعت را نگاه میکنم. موقع خواب شماست. هر طور شده شما را به اتاق میبرم و خیلی زود به خواب میروی. باباعلی باید زودتر به خانه برگردد و به کارها و درسهایش رسیدگی کند بنابراین وقتی شما هنوز در خواب ناز هستی کیک را می آوریم و جشن در حالی که تلاش میکنیم سر و صدایی نشود که شما بیدار شوی برگزار میشود.

فاطمه بانو

فاطمه کوچولوی نازنین با شادی تمام شمع ها را فوت میکند و هدایای خوبی میگرد. یک چادر بازی، ست آشپزخانه، پیراهن مهمانی، تیشرت، لیوان فانتزی، مداد و دفتر، و فرش اتاق به شکل توت فرنگی.

دختر بانوی کوچک من هم در انتهای جشن از خواب بیدار میشود و در تکه کوچک کیکی که برایش کنار گذاشته ایم شمع فوت میکند و دوباره مشغول بازی میشود.

تا شب منزل دایی مهدی میمانیم و همه با هم به هیئت میرویم. و در آنجا متوجه تولد نوزاد جدیدی در جمع هیئتی ها میشویم و البته مسافری که در راه تولد در این دنیاست.

انشاءالله هر تولدی از تولدهای ما برگ جدیدی باشد از بندگی برای خدواند و فصل تازه ای برای یک شروع خوب و بااراده به سمت کمال.

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان دو تا فرشته ناز
22 مرداد 94 3:01
تولد خانوم خانوما مبارک.انشالله تولد زینب بانو جان.
مامان زهرا
پاسخ
ممنون انشاءالله
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به زینب بانو می باشد