زینبزینب، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

زینب بانو

بالا و پایین

1393/6/29 16:52
نویسنده : مامان زهرا
156 بازدید
اشتراک گذاری

شنبه 29 شهریور 93

دختر گلم امروز شکر خدا دیگه کامل خوب شدی. اما چون بخاطر واکسن و تب و درد مرتب بغلت میکردم، یکم بغلی شدی. و احتمالا زمان میبره تا از سرت بیفته!

دخترکم بعد از اینکه خوب یاد گرفتی راه بری و بدوی یک ماهی میشه که شروع کردی به تمرین بالا و پایین رفتن از پله ها و سراشیبی ها. هر پله یا سراشیبی شما رو مثل آهن ربا به طرف خودش میکشه. و به شدت از این تمرین لذت میبری. از مبل ها و میزهای کنارشون هم که خیلی وقته بالا و پایین میری. دیگه تازگی ها میری روی دسته مبل وایمیسی و تا میبینی من چقدر ترسیدم میدوی میای پایین.

راه رفتن

راه رفتن

راه رفتن

این هفته تقلیدت برای تکرار کلمات و حرفهای ما بیشتر شده و سعی میکنی همه چیز رو بگی. بعضی وقتها هم واژه های خنده داری میسازی عزیزکم:

انگور: انگیی

ماشین: ماشی

چای: چاچا

بازی: باژی

عروسک:عریسَ

گوشی: گُشی

گوجه: گُجی

مامان جون و بابا جون: مامان جی و باباجی

سلام: سَ

قاشق: قاشی

بوفه: فوفه

جوجو: جی جی

لالا: یایا

تاب: تاب

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان نازنین زهرا
1 مهر 93 19:12
خدای من چه قدر دوست داشتنیه من شیفته اون کیف با مزش شدم فکر کنم من تا حالا پیش شما نیومده بودم نمی دونستم جزءدوستای شما هستم ،شما راهم با افتخارلینک کردم
مامان زهرا
پاسخ
لطف دارین کیف هم قابل شما رو نداره ممنون به ما سر زدین و لینکمون کردین
مامان گلشن
15 مهر 93 8:38
الهی همیشه دختر گلمون به سمت خوبیها گام برداره
مامان زهرا
پاسخ
انشاءالله ممنون از دعای خوبتون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به زینب بانو می باشد