زینبزینب، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

زینب بانو

تولد یک فرشته

1393/7/23 12:01
نویسنده : مامان زهرا
159 بازدید
اشتراک گذاری

جمعه 4 مهر

1 ذی الحجه

با اینکه دیشب مرتب تا صبح با ناله از خواب بیدار میشدی ولی از صبح ساعت 8 با من بیدار شدی. من در حال رسیدگی به آشپزخانه بودم و در حد خانه تکانی مرتبش میکردم و مشغول دستمال کشی و گردگیری و لکه گیری بودم. شما رو هم با دادن یه سری وسایل به دستت سرگرم میکردم. مثلاسه تا نی که از نی های تولدت مونده بود، مشمای رنگی، بیسکویت و چوب شور و... .

از ظهر یه مقدار بوقلمون با استخوان رو گذاشتم بپزه. شما خوابیدی اما مرتب توی خواب شیر میخوردی و نذاشتی مامان بخوابم. ساعت 4 و نیم مامانم اومد خونمون. شما تازه بیدار شده بودی و منم همه کارهای آشپزخانه رو کرده بودم و داشتم جاروبرقی میکشیدم. مامانی کلی خرید کریده بود. باباعلی هم اومد.

امروز جشن تولد مامان منه.

خوشحالم تو خونه ما براش تولد میگیرم.

بچه ها کم کم اومدن. بوقلمون ها رو ریش ریش کردیم و با چند تکه سینه مرغ و قارچ لای نان ساندیچی گذاشتیم. انگور میوه مورد علاقه مامان رو داخل ظرف میوه گذاشتم و وسایل تولد رو روی میز چیدم.

تولد

تولد تولد تولدت مبارک...                                            

مامان خوبم، عشقم، فرشته همیشگی زندگیم امیدوارم خدا بهت عمر باعزت و طولانی بده. خدا خودش میدونه که این دعای همیشگی منه. برای تو که بهترین لحظات عمرتو ایثارگرانه به پای ما گذاشتی و تمام سختی ها رو به جون خریدی. همیشه معتقد بوده و هستم که شما حتی بیشتر از تمام مادرهای دیگه برای ما زحمت کشیدی و میکشی.

ابتکارات  و خلاقیت تو در سرگرمی های بچگی هامون، کمک ها و همراهی هات در درس خواندن و کاردستی درست کردن و توجه و رسیدگی همزمان به هر 4 نفرمون، و تامین عاطفی و روحی و دینی و... که باعث میشد حتی وقتی نیمه شب بیدار بشم تو رو مشغول نماز خواندن و دعا کردن ببینم.

 همیشه زمزمه دعاهات در گوشمه. و امید دارم این دعاها مسیر زندگی ما رو همیشه به سمت خیر و برکت متمایل کنه.

از خدا برات همه خیر دنیا و آخرت رو میطلبم.

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان نازنین زهرا
29 مهر 93 2:49
منم با تاخیر تولد مادر گراموتبریک میگم ودست مریزاد میگم به این دختر گل که این جوری مادرشو شاد میکنه ان شاالله دختر طلا واستون جبران کنه
مامان زهرا
پاسخ
ممنون عزیزم لطف داری
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به زینب بانو می باشد