زینبزینب، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

زینب بانو

فدای دستان شما

1393/7/23 12:15
نویسنده : مامان زهرا
138 بازدید
اشتراک گذاری

دوشنبه 21 مهر 93

18 ذی الحجه.عید غدیر خم

سرور و مولای من امروز بزرگترین عید شیعه است. ولایت شما اعلام شد و دین ما به واسطه ولایت گرانقدرتان به کمال رسید.

 3 روز از همه بیعت گرفتید اما خیلی از همان هایی که بیعت کردند در کنار شما نمانند. حیف دستهایی که فوق ایدیهم بود و در دستان آنها قرار گرفت.

فدای دستان شما!

 دل ما به تصور این هم شاد میشود که دستهای شما در دستان رسول برگزیده خدا در آسمان بلند شود و ندای من کنت مولاه فهذا علی مولاه همه جا شنیده شود.

مولای خوبم اما امروز گاه گداری دلم گرفت میان گریه خندیدم.

ولیّ زمان من کجاست؟ در این عید بزرگ صاحب عصر من چه میکند؟

وقتی میگویم اَتمِم نعمتَک بتقدیمک اِیّاه یعنی نعمت بر من تمام نشده.

هنوز باید چشم به راه باشم.

تمام شادی هایم ناقص بماند و در چشم به راهی تا ولی من هم بیاید.

به لبخند او شاد شوم و به اخمش بمیرم.

خدایا من پَست تر از این دعایم اما به امید رحمت تو میگویم:

من را همین الان که مولایم حاضر اما غایب است

سرباز و پیرو و یار و دوستدارش

و شیعه واقعی مولا امیرالمونین علیه السلام قرار بده.

بخوان...

بخوان علی علیه السلام را که:

دعادعا

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان نازنین زهرا
24 مهر 93 21:27
...دلم هوایش را کرده......
ونیزی
26 مهر 93 15:52
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به زینب بانو می باشد