زینبزینب، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

زینب بانو

هواشناسی

1393/8/3 10:29
نویسنده : مامان زهرا
280 بازدید
اشتراک گذاری

جمعه

29 ذی الحجه

اون شب تاریک  بعد از اینکه برای بانوی کوچولوم آیه الکرسی خوندم و به خدا سپردمش، تو همه لحظه ها برای شما صلوات میفرستادم. این کار بهم آرامش میده و قدرت. قدرت ادامه مسیر به امید شما. شما که هستی و من نمیبنمت. شما که بیشتر از هر آدمی حضور داری و من ازت غائبم. به شما که دلسوزتر از بقیه هستی در حق من و مهربانتر و زلالتر...

امروز روز شماست مولای من.

به برکت شما امروز خورشید طلوع کرده. انگار هرگز شب و تاریکی وجود نداشته. انقدر همه چیز گرم و آرام و دوست داشتنیه که من رو به تعجب وامیداره. و البته به شکرگزاری...

خونه که در طوفان اون شب سرد زیر و رو شده بود با همراهی و همکاری یه آدم پرمشغله که نقطه عطف زندگی من و بانو کوچولوشه برگشت به حالت اولش.

من اما زمان میبره همه چیز  رو فراموش کنم و به حالت اول برگردم.

اما در حال حاضر هوای دل من آفتابی است.

خورشید زندگیم با انرژی و با تمام زیبایی بر من میتابه و گرمای لذت بخش اون تمام وجودم رو لبریز میکنه.

هرچند ابرهای سیاه و تاریک همیشه در آسمان هستند اما فعلا نسیم ملایم پاییزی اونها رو از من دور کرده تا زمانی که اراده خداوند تعلق بگیره و لازم باشه توانایی دلم مورد محک و آزمایش قرار بگیره.

خداوندا ممنون بخاطر رحمت و نعمتهای فراوانت...

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

گهواره
4 آبان 93 1:37
ممنونتیم خدا بخاطر حال خوب دوستمون....
مامان زهرا
پاسخ
ممنون دوست خوبم برای پیگیری و دلسوزی خواهرانه ات انشاءالله هوای دل شما همیشه پرنور و گرم باشه و خداروشکر بخاطر همه نعمتها و رحمت همیشگیش
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به زینب بانو می باشد