زینبزینب، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

زینب بانو

بای بای بوس ...سلام

1393/10/21 12:18
نویسنده : مامان زهرا
343 بازدید
اشتراک گذاری

یکشنبه 21 دی

19 ربیع الاول

گاهی اوقات از رفتارهای تازه و ناب شما،حس مادری و پدری من و بابا علی چنان به پرواز درمیاد و از شادی مثل گل شکفته میشه که هیچ عکس العملی جز بوسه باران کردن فرشته کوچک زندگیمون نمیتونیم بکنیم.

نازنین من وقتی هر سه تو خونه هستیم.

 برای کمترین جابجایی و فاصله گرفتنی با ما بای بای میکنی و ما رو میبوسی

کمی فاصله میگری دوباره می ایستی برمیگردی بوس میفرستی

میری دوباره میدوی سمت ما و ما رو میبوسی

و انگار مسئولیت بسیار خطیری برعهده داشته باشی جدی میشی و میری کار مورد نظر رو انجام بدی...

و همه این خداحافظی ها مثلا برای زمانیه که ما روی مبل ها نشستیم و از شما میخوایم کنترل تلویزیون رو برامون بیاری. یا من یا بابا وسیله ای بهت میدیم که به دست دیگری برسونی یا ازت میخواهیم کارت های بازیتو از اتاق بیاری تا با هم بازی کنیم...

و وقتی این مسافت کوتاه رو میری و برمیگردی با صدای بلند و لب خندان میگی: سدااااااااام

و ما بوسه بارانت میکنیم و میگیم: سلاااااااام طراوت زندگی ما

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان عفیفه
21 دی 93 13:23
این کارای بچه ها واقعاخستگی آدم رواز تنش بیرون میکنه ببوسین دخترنازنین رو
مامان زهرا
پاسخ
بله واقعا شکرخدا ممنون
گهواره
24 دی 93 2:14
من که هروقت ازاین اتفاقای زیبا توی خونه میافته اشک تو چشام حلقه میزنه یهوووووییییی!!! فکر نمیکردم انقدر احساساتی باشم!!!
مامان گلشن
1 بهمن 93 20:42
حتما حتما به جای من ی بوس آبدار از لپها ش بکن
مامان زهرا
پاسخ
ممنون مامان مهربون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به زینب بانو می باشد