زینبزینب، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

زینب بانو

در جستجوی یک شاخه

1394/3/2 11:01
نویسنده : مامان زهرا
132 بازدید
اشتراک گذاری

چهارشنبه  30 اردیبهشت 1394

1 شعبان المعظم

خدایا ماه مبارک رجب به سرعت برق و باد آمد و رفت. چقدر عمر سریع میگذرد و چقدر غفلت ما از این سرعت زیاد است. چقدر کارها که آرزو داشتم در ماه مبارک رجب انجام بدهم ولی سستی کردم و از قافله رجبیون جا ماندم.

و حالا...

ماه پرعظمت دیگری فرا رسیده

شاخه های طلایی درخت طوبی از آسمان من را فرا میخواند. و من به دنبال عملی که دستم را به یکی از این شاخه ها برساند میگردم.

ای خدایی که طفل را از رحم مادر و دانه را از دل زمین نجات میدهی من را از زندان گناه نجات بده

خدایا امروز توفیق روزه گرفتن نداشتم

نماز مستحبی که من را به تو نزدیک کند هم نتوانستم به جا بیاورم

اما با تمام وجود خواستم برای رضایت تو کاری بکنم

فقط و فقط به خاطر تو تلاش کردم دل همسفر دلخور مشهدم را شاد کنم. همه تقصیرها را بر گردن گرفتم. و به امید تو تلاش کردم این رابطه اصلاح شود.

و امید دارم این شاخه ای بوده باشد از شاخه های طوبای تو

...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

گهواره
8 خرداد 94 1:49
ان شالله که همینطور بوده!شاخه رو میگم! جهاد بزرگی کردی خواهر... خوش به سعادتت...
مامان زهرا
پاسخ
انشاءالله راستش نمیخواستم بنویسم که کار کوچیکم رو بزرگ کنم هدفم این بود که بگم شاید بشه با گذشتن از موضوعی که برای آدم بزرگ جلوه میکنه یه کار خوب کرد خوش به سعادت شما خواهر خوب که مطالب خوب رو سریع جذب میکنی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به زینب بانو می باشد