زینبزینب، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

زینب بانو

کلاس اولی

1393/2/2 16:42
نویسنده : مامان زهرا
152 بازدید
اشتراک گذاری

سه شنبه 2 اردیبهشت 93

22 جمادی الثانی

گلکم

گلکم سلام

روز مادر گذشت و من نتونستم برات تو این روزعزیز بنویسم. برای همین جبران میکنم هرچند مطمئنم زبان من قاصر از بیان کلماته.

مدت کوتاهیه که من در هوای پاک مادری نفس میکشم اما نفس نفس عشق رو تجربه میکنم

عشق

و اما عشق

عشق یعنی با اینکه خودت نازپرورده ای، خودتو فراموش کنی و ناز یکی دیگه رو بکشی

عشق یعنی با اینکه تا قبل از این اگه یه ساعت خوابت کم و زیاد میشد همه چیزو رها میکردی و به خواب ناز میرفتی چون فکر میکردی اصلا طاقتشو نداری، حالا شب تا صبح بیدار بمونی و لبخند بزنی به صورت ماه عزیزت. بدون هیچ گلایه ای بلند بشی و تمام روزت رو هم به پای نازنینش بریزی

عشق یعنی انقدر به فکر عزیز دلت و مراقبت از اون باشی،  که خودتو فراموش کنی، یه مرتبه به خودت بیای و ببینی از صبح که بیدار شدی تا حالا که نزدیک عصره هیچ کاری برای خودت نکردی

عشق یعنی با اینکه تو محل کارت همه معتقدن اگه بری و همکاری کنی مفید واقع میشی، بخاطر عزیزت همه چیزو رها کنی بمونی کنارش و به شغل تمام وقت مادری بسنده کنی

عشق یعنی یک سال از تولد نازنین دخترت بگذره و نتونسته باشی یه صفحه هم کتابهاتو مطالعه کنی، اما دلت برای دوباره درس خوندن پر بکشه

عشق مادری یعنی همه همه همه فداکاری و ذوب شدن و از نو ساخته شدن

یعنی همه همه من بودن ها رو کنار گذاشتن و به یک «اوی کوچک نازنین» رسیدگی کردن

یعنی گذشتن از خودخواهی هات و نشستن در کلاس دیگران خواهی و دانش آموزی کردن

و

من این روزها یک کلاس اولی در این مدرسه باشکوه هستم

پس

دخترم! معلم بزرگوار این روزهای من!

ممنون بخاطر همه این لحظه ها

ممنون که هستی

ممنون که به من یاد میدی به سختی ها لبخند بزنم

ممنون که به من یاد میدی روحم رو بزرگ کنم

و از دوست داشتنی هام بگذرم

ممنون عزیز دلم

ممنون

و

خدایا شکر

شکر به خاطر همه نعمتهای بزرگت

شکر بخاطر این روزهای بهاری درس آموزی که به من عطا کردی

شکر که منو شاگرد کلاس کنار گذاشتن خودخواهی ها کردی

شکر

خدای نازنین من....

و

تشکر ویژه از تو به خاطر قبولی همسرم در آزمون دکترا. هرچند هوای دلم گرفت که بعضی ها نادیده گرفتن که من با اینکه اصلا درس نخونده بودم در آزمون دکترا مجاز شدم البته به صورت شبانه و آزاد

 اما...

اما مگه داداش مهدی در مورد تکبر نگفت که معنیش اینه که بخوای دیگران تو رو ببینن؟ خاص و متمایز؟

پس چرا من به دنبال تکبر باشم؟

قبول شدم که شدم!!! قبولی تو دکترای شبانه که هنر نیست اصلا! چرا منیت ها دست از سر آدم برنمیدارن؟!

خدایا به صفت کبریایی خودت قسم

کمک کن

در کلاس درس مادری شاگرد اول بشم

و همه منیت ها رو کنار بگذارم

دوستت دارم خدا جون

مامان زهرا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان مهدیه
2 اردیبهشت 93 16:48
سلام عزیزم دوقلوهای من سارا و ثنا زنگیان تو جشنواره نوروزی شرکت کردن ممنون میشم به وب ما بیاین و بهشون رای و امتیاز5 رو بدین
مامان ریحان
6 اردیبهشت 93 12:49
سلام دوست عزیز ممنون به من سر زدی با اجازه لینک شدین،
مامان زهرا
پاسخ
سلام خواهش میکنم من هم با اجازه لینکتون میکنم
مامان هستی
6 اردیبهشت 93 22:44
وای ماشاالله چه دخترماهی خدا حفظش کنه خوشحال میشم به وبلاگ هستی جونی ام سربزنید.با اجازه من شمارو لینک کردم
مامان زهرا
پاسخ
ممنون، لطف دارین. حتما بهتون سر میزنم
بابا علی
8 اردیبهشت 93 9:45
خُب واسه همینه که بهشت رو زیر پای مادرای عاشق گذاشتن دیگه
بابای مهتا
11 اردیبهشت 93 19:27
سلام وقت زیباتون به خیر و شادی... میلاد حضرت امام محمد باقر و حلول ماه رجب بر شما و خانواده محترمتون مبارک باشه. ممنون از اینکه قابل دونستید و به وبلاگ زیبای خفته در خاک من هم سری زدید ایشالا که شما و همه عزیزانتون شاد و سلامت باشید و ممنون از دسته گلی که برای مهتای من فرستاده بودید.... شاد باشید.
مامان زهرا
پاسخ
سلام وقت شما هم بخیر.ممنون روحش شاد
مامان جواهر و طلا
17 اردیبهشت 93 1:35
سلام مامانِ خوب و عاشق...وبلاگ قشنگي داري از اون قشنگتر،زينب بانوي زيبايي داري خوشحالم كه اينقدر عاشقانه مادري كردن رو ميبينم هميشه موفق و تندرست باشيد عزيزم
مامان زهرا
پاسخ
سلام مامان خوب و نازنین ممنون به ما سر زدی. لطف داری باز هم به دیدنمون بیاید و برامون نظر بذارید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به زینب بانو می باشد