زینبزینب، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

زینب بانو

پانزدهمین دعای یک صحیفه

1393/9/2 16:39
نویسنده : مامان زهرا
260 بازدید
اشتراک گذاری

یکشنبه 2 آذر 93

29 محرم الحرام

به نظر میاد ویروسها فعلا دست از سر من و شما برداشته اند و نمیدانم فعلا کجا مستقر هستند اما شکرخدا ما حالمون خیلی بهتر از قبله. نعمت سلامتی یکی از بزرگترین نعمتهای دنیاست که تا وقتی از دستش نمیدیم قدرش رو نمیدونیم.

الحمدلله رب العالمین

اَللَّهُمَّ لَكَ الْحَمْدُ عَلى‏ ما لَمْ اَزَلْ اَتَصَرَّفُ فيهِ مِنْ سَلامَةِ 
بارخدايا، تو را سپاس بر نعمت تندرستى بدن كه همواره و پيوسته از آن برخوردار بودم، 
 

بَدَنى، وَ لَكَ الْحَمْدُ عَلى‏ ما اَحْدَثْتَ بى مِنْ عِلَّةٍ فى جَسَدى، 
و سپاس تو را بر آن بيمارى كه در جسمم پديد آورده‏اى، 
 

فَما اَدْرى، يا اِلهى، اَىُّ الْحالَيْنِ اَحَقُّ بِالشُّكْرِ لَكَ؟، وَ اَىُّ 
اى خداى من نمى‏دانم كه كدام يك از اين دو حال براى شكر به درگاهت سزاوارتر است، و كدام يك 
 

الْوَقْتَيْنِ اَوْلى‏ بِالْحَمْدِ لَكَ؟ اَ وَقْتُ‏الصِّحَّةِ الَّتى هَنَّاْتَنى فيها 
از اين دو وقت حمد تو را شايسته‏تر؟ آيا زمان سلامت كه روزيهاى پاكيزه‏ات را بر من گوارا ساخته‏اى، 
 

طَيِّباتِ رِزْقِكَ، وَنَشَّطْتَنى بِها لِابْتِغآءِ مِرْضاتِكَ وَ فَضْلِكَ، 
و به سبب آن براى به دست آوردن رضايت و نعمتهايت به من نشاط بخشيده‏اى، 
 

وَقَوَّيْتَنى مَعَها عَلى‏ ما وَفَّقْتَنى لَهُ مِنْ‏طاعَتِكَ، اَمْ وَقْتُ‏الْعِلَّةِ 
و به سبب آن تندرستى به من نيرو داده تا به طاعتت توفيق يابم، يا به هنگام بيمارى كه مرا 
 

الَّتى مَحَّصْتَنى بِها، وَالنِّعَمِ الَّتى اَتْحَفْتَنى بِها، تَخْفيفاً لِما 
به آن پاك مى‏سازى، و نعمت‏هائى كه به من تحفه داده‏اى، تا گناهانى را 

 

ثَقُلَ بِهِ عَلَىَّ ظَهْرى مِنَ الْخَطيئآتِ، وَ تَطْهيراً لِمَا انْغَمَسْتُ 

كه از آن گرانبار شده‏ام تخفيف دهى، و مرا از سيّئاتى كه در آن فرو رفته‏ام 
 

فيهِ مِنَ السَّيِّئاتِ، وَتَنْبيهاً لِتَناوُلِ التَّوْبَةِ، وَتَذْكيراً لِمحْوِالْحَوْبَةِ 
پاك نمايى، و آگاهيم دهى كه پليدى گناه را به توبه از دل بشويم، و با يادآورى نعمت قديم، گناه بزرگم را 
بِقَديمِ النِّعْمَةِ؟
از پرونده‏ام محو نمايم؟

وقتی دیروز بعد از اینکه بارون زمین رو شست تو هوای پاک پاییزی رفتیم بیرون و شما اولین بستنی زمستونی عمرت رو نوش جان کردی به این فکر میکردم که کاش بارانی بر قلب ما بیاد و هوای دلمون پر از پاکی و صفا بشه. و تو در اوج صفای کودکی قدم میزدی و بازی کنان بدون توجه به اطراف و اطرافیان امواج پاکی، شادی و طراوت کودکی رو به همه فضای اطرافت میرسوندی...

یک روز پاییزی

یک روز پاییزی

این هم شبی که بعد از گذشت چند روز و خوب شدن کامل میخواستیم از خونه مامانم بیایم خونه خودمون. شما قبل از سوار شدن ماشین همونجا کنار خیابون با اسبی که مامانم برات خریده بود شروع به بازی کردی.

بازی

پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان نازنین زهرا
3 آذر 93 21:51
خدا را شکر وخوش به حالتون که میتونین این موقع ها برین پیش مادر محترم...وتوی اون عکس نازی که گل دختر ناز کرده خیلی خواستنیه....
مامان زهرا
پاسخ
فقط بعضی وقتها که شرایط جور باشه میریم اونجا ولی واقعا نعمت بزرگیه که دعا میکنم همه ازش بهره مند بشن مخصوصا شما دوست عزیزم... ممنون
مامان عسل 
4 آذر 93 9:31
ایشالله هیچ وقت مریض نشی زینب خانوم خوشگل...روی ماهتومیبوسم عسسسسسسییسم
مامان زهرا
پاسخ
ممنون خاله جون
گهواره
4 آذر 93 11:59
چه کار خوبی کردین! الان هوای خوب توی تهران مثل طلا میمونه!باید نهایت استفاده رو ازش کردو ارزشش رو دونست!
مامان زهرا
پاسخ
بله مخصوصا برای بچه هایی که عاشق گردش و بیرون رفتن هستن
مامان و باباي محمدباقر
6 آذر 93 8:15
دوست من! توجه کرده ای؛ همین الان؛ هم اکنون؛ اين لحظه پير ترين سني هستيد كه تا بحال بوده ايد و جوان ترين سني كه تا ابد خواهيد بود! پس قدر همين لحظات را بدان... لحظاتت خوش و پر از نشاط...
مامان زهرا
پاسخ
الحمدلله رب العالمین
مامان هستی
7 آذر 93 22:10
وای خدا ناز کردنشو ببین چه ملوس شدی زینب خانوم مامانی واسش اسپند دود کن :-*
مامان زهرا
پاسخ
ممنون لطف دارین
مامان عفیفه
20 آذر 93 22:03
سلام خدا حفظ کنه این بانو رو خوش بحالتون که مامانتون نزدیکتونن الان که مشغول پروژه بسیارنفس گیر پوشک گیری عفیفه بانوم بیشتر به وجود یک عنصرآرامش مثل مادر احساس نیاز میکنم قدرشونو بدونین...
مامان زهرا
پاسخ
سلام ممنون وااای من هم میخواستم دخترمو از پوشک بگیرم ولی اصلا همکاری نکرد منم دیدم خیلی استرس بهش وارد میشه انگار! کلا منصرف شدم تا بعد از عید که دو سالش بشه و از شیر هم بگیرمش به امید خدا بعد اقدام کنم انشاءالله خدا خودش کمکت میکنه عزیزم
مامان گلشن
22 آذر 93 18:26
همیشه خودت وعزیزت در صحت وسلامت باشید به امد خدا
مامان زهرا
پاسخ
ممنون همچنین
مامان عفیفه
24 آذر 93 15:12
عفیفه شکرخدا همکاری و آمادگی خیلی خوبه.ولی خودم ازکمر ومچ وشانه افتادم.نصف روزم توی حموم ودستشویی سپری میکنم !!! واقعا پروژه نفس گیریه.... خدابه همه کمک کنه توی بچه داری...
مامان زهرا
پاسخ
آفرین به عفیفه بانو خدا به شما هم قدرت و توانایی بده بتونی این پروژه رو با موفقیت پشت سر بذاری
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به زینب بانو می باشد